Porządki w kuchni!

Wspominałam Wam ostatnio o plusach zakupów w internecie! I dziś znów to zrobiłam – znów odwiedziłam sklep internetowy i znów pochłonęły mnie zakupy!

images (13)

Co tym razem kupiłam?

Otóż, wraz ze zbliżającą się wiosną postawiłam na gruntowne porządki w kuchni – pora wyrzucić zbędne, popsute i do niczego nie przydające się elementy i zakupić nowe! A więc trafiłam na sklep http://witeks.pl (swoją drogą mają świetne rzeczy) i kupiłam w jednym miejscu wszystko to co było mi potrzebne – jakieś garnki, akcesoria kuchenne a nawet zestaw obiadowy!

images (15)

Mój zestaw obiadowy ma już kilkanaście lat. Mój – on tak naprawdę nawet przeze mnie nie został zakupiony, to prezent. Jednak postanowiłam zaszaleć i wybrałam trwały, elegancki, nowoczesny a przy tym dający możliwość mycia w zmywarce zestaw który posłuży mi przez najbliższych kilkanaście lat. Idealny na eleganckie spotkania jak i codzienne obiady.

Każda z nas taki musi mieć!

Dodaj komentarz